poniedziałek, 9 marca 2015

Prolog

Ona: On? Spójrz… To kompletny idiota, który myśli tylko o piłce nożnej i tym swoim zespole, który tworzy z kumplami. Wielki pan. Pan ze szkolnej elity. Przystojny, nieco zadziorny, uwielbiany przez płeć przeciwną – doskonale wie, jak wykorzystać swoje atuty. A jaki jest naprawdę? Bałaganiarz, zbyt pewny siebie i zarozumiały. Nie robi nic pożytecznego. Do tego jest lepszy w matmie, co niesamowicie mnie denerwuje.

On: Ona? Wiecznie niezadowolona księżniczka mamusi. Wredny rudzielec, na którego muszę patrzeć codziennie. Fakt ma coś w sobie, ale… Niesamowicie irytuje. Ciągle siedzi przy szkicowniku i bazgra, nie odzywając się do nikogo. I pomyśleć, że ona była jedną z popularniejszych osób w swojej starej szkole! Spróbuj zamienić z nią słowo, a wykrzywi się i przekręci oczami, nie chcąc tracić oddechu na konwersację z tobą.

Ona i On: I oprócz tego, że widujemy się w szkole, musimy też mieszkać ze sobą pod jednym dachem.

***

Prolog już za nami, a ja zapraszam was do zapoznania się ze zwiastunem do opowiadania. 
To cudo wykonała dla mnie Monia. Wielkie dzięki!


Mam nadzieję, że nowa historia wam się spodoba :)


#PodJednymDachemFF

5 komentarzy:

  1. W końcu :) już myślałam, że się nie doczekam. Widzę, że oni sympatią do siebie nie pałają. Zwiastun rewelka, bardzo mi się podoba :) czekam na pierwszy rozdział.
    Pozdrawiam Milena

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie sie zapowiada
    Myślę, że będę czytać
    Ps. Pojawił się nowy rozdział http://przeklecifanfic.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń